nalikas

Smått och stort

Kategori: Allmänt, Småkrypsliv, a lovestory..

Vi har kommit in i oktober och jag har jobbat en del. Jag tycker om mitt jobb och jag älskar att vara en del av personalen i vår kommun. Jag har funderat länge på om jag ska göra något annat, ta en del av mitt ansvar och vara en del av framtiden istället för nu:et. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag vill inte släppa det jag har. För vi har det väldigt trevligt och roligt på mitt arbete. 



Barnen blir också stora nu. Milo fyller 3 nästa månad. Hur gick det så fort? Han pratar mycket och är mycket för mamma. Han har börjat leka med andra barn och tar för sig mer. Han lär sig nya ord hela tiden och frågar vad allting är till och med det han redan vet. 

Lias är 8 månader och kryper sen flera veckor tillbaka. Runt 6-7 månader. Han kan sitta själv och har börjat ställa sig mot möbler. Det har han gjort i ca 3 veckor. Han pratar, klappar händer och har slutat amma.  


I helgen har vi barnvakt och ska ut och äta middag. Det är ju en speciell dag på lördag och det är 8 år! Helvete vad tiden går fort!!

Kommentera inlägget här: