nalikas

8 årsdag

Kategori: Småkrypsliv, a lovestory..

Måndag och en ny vecka. Veckan känns bra och morgonen har varit mysig. Vi har sovit ut, gick upp 8.40. Vi tog en lång frukost och jag och Milo åt toast till frukost. Nu leker barnen med varandra lite också vilket känns som en ren kärlek. Jag verkligen älskar att höra dessa barn skratta tillsammans. 



I Helgen var jag och Marcus på dejt. Vi tog på oss finkläderna och jag hade en klänning i bara ben vilket var lite kallt, men värt det. Marcus hade skjorta, väst och nya jeans. Marcus outfit gick nog på 4-5000 rent klädmässigt och min gick på under 500. Vi har alltid varit lite olika när vi köper kläder. 
Dejten var perfekt. Mest för att jag fick Marcus för mig själv och att vi inte stressade. Vi var på charleys vilket var okej. Maten var god och vi åt tre-rätters. Men det har hänt lite mycket där för att jag ska gilla stället. 
Eftermiddagen köpte vi godis, hyrde film och gick in på Ica. Sade till Marcus att om vi ska ta bröllopsfoton så borde det ske på maxi. Känns lite som oss att springa runt i bröllopsklänning och leta bacon.
Jag körde hem!! Och vi nattade barnen. När barnen somnat så tittade vi på film, kramades i soffan och fortsatte dejten. 



Kommentera inlägget här: