nalikas

Milo har blivit stor

Kategori: Allmänt, Småkrypsliv

Idag har vi varit på BVC. Det vägdes och mättes. Nu har han gått upp så det kändes bra. Jag friammar. Jag låter han äta när han vill, hur ofta och hur mycket. Jag gjorde så med Milo också och gav flaska när behovet fanns av oss. Vi har givit flaska en gång nu också och det gick bra. Jag var nämligen iväg på årsmöte av villaföreningen. 

Allt såg bra ut med Lias och naveln såg bra ut. Den ramlade ju av i fredags. 



Milo har varit iväg med Ann till Stockholm. Han åkte igår vid 10.30 och kom hem 20.00 ikväll. Men tiden går fort. Igår var det lunch, gick en promenad till jobbet, gick till pappa, handlade, äta middag, årsmöte och så var det kväll helt plötsligt. Den här dagen vaknade vi 9, åt frukost, ammade, gjorde oss klara för dagen, BVC, lunch, handla, amma, laga middag, äta och sen kom Milo hem. Vi hann inte med så mycket. Imorgon blir det att pussas och busa med hjärtat.


Idag åt vi lunch på bolaget och jag ammade. Marcus hämtade mat och hade fått en personal att bära hans bricka till vårt bord. Sen stod hon och tittade när jag ammade och började prata med mig om bebisen. Inget dömmande. Marcus frågade när hon hade gått vad jag tyckte om det. 

Kommentera inlägget här: